مسئول دفتر مدیر کل

شرح وظایف مسئول دفتر:

١. تنظیم فهرست متقاضیان ملاقات با مدیرکل محترم و تعیین ساعات ملاقات برای آنها
٢. تنظیم اوقات جلسات و کمیسیون هایی که در دفتر مدیرکل محترم تشکیل می شود و مطلع ساختن همکاران یا افراد شرکت کننده در جلسه
٣. پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواست های متقاضیان و مراجعه کنندگان که انجام تقاضای آنان بدون ملاقات با مقام ذیربط امکان پذیر است
٤. پیگیری امور ارجاعی از سوی مدیر کل محترم و ارائه گزارش لازم به ایشان
٥. تهیه گزارش لازم در زمینه فعالیت های حوزه مربوط و ارائه آن به مدیرکل محترم
٦. خلاصه نمودن گزارش ها ی واصله و ارائه آن برای مطالعه مدیرکل محترم
٧. ابلاغ دستورات صادره مدیرکل به اشخاص و موسسات ذیربط و واحدهای تابعه برحسب خط مشی تعیین شده و در صورت لزوم پیگیری آنها
٨. تهیه گزارش های مورد نیاز مدیرکل محترم حسب مورد
٩. انجام سایر امور ارجاعی مربوط توسط مافوق

مسئول دفتر مدیر کل: مهدی قرایی
تلفن تماس: ۰۸۱ – ۳۴۲۳۵۷۵۰
شماره فکس: ۰۸۱ – ۳۴۲۴۳۶۳۶

طراحی و پشتیبانی تیم پرو استایل

ترجمه تارنما